Peggy fikk beskjed om å gå av flyet – da hun forsto hvorfor kom tårene!

Peggy Uhle hadde satt seg på flyet fra Chicago til Columbus, da flyet plutselig snudde og kjørte tilbake igjen. Flyvertinnen kom bort til Uhle, og ba henne om å gå av flyet.

Det amerikanske flyselskapet Southwest hadde fått høre at en av deres passasjerers sønn lå i koma, og gjorde noe utrolig å hjelpe henne.

«Jeg trodde jeg var på feil fly. Flyvertinnen ba meg om å sjekke inn på nytt i skranken, og når jeg gjorde det, hun ba meg om å ringe min mann, « -sier Uhle til Boarding Area i følge Foxnewstravel.

Mannen hennes fortalte at sønnen deres lå i koma etter å ha fått en alvorlig hodeskade. Sønnen bor i Denver, Colorado, og flyet til Peggy skulle motsatt vei.

Men før hun fikk avbrutt sin planlagte flytur, eller snakket med kundeservice, hadde flyselskapet allerede løst situasjonen.

«Flyvertinne visste om situasjonen og hadde booket meg på et direkte-fly til Denver som skulle gå i løpet av de neste to timene.»

Og det beste av alt- Uhle skulle ikke betale en krone for det nye flyturen .

«De tilbød meg et privat venterom, omdirigerte bagasjen min, lot meg boarde først og ordnet lunsj for meg da jeg landet i Denver. Bagasjen ble levert til der jeg bodde, og jeg fikk en telefon fra Southwest som lurte på hvordan det sto til med min sønn «, sier hun og fortsetter:

«Ingenting kan overgå tjenesten jeg fikk,»

Vi skjønner godt at Peggy Uhle er fornøyd med sitt valg av flyselskap!

0 Shares